Monday, February 21, 2011

weekend edition





Vikend kišovit i hladan. Šta smo mogli drugo osim da se uvalimo u ugaonu garnituru, gledamo filmove, volimo se i jedemo kolače...i to kakve - lepe sočne sa malinama braunise!

recept:
20 gr kakao, 80 gr brašna, ½ kašičice sode bikarbone, malo soli - pomešati u jednoj posudi; a zatim 80 gr indijskog oraha seckanog, 150 gr malina;
170 gr crne čokolade otopiti  sa 170 gr putera, u to ubaciti 3 jaja, 150 gr šećera; sve sjediniti i izliti u pleh 20x20
  
 U subotu naši dragi drugari, B. i ja  nekako smo se nakanili da izađemo iz kuće i da posle nekoliko nedelja dogovora konačno odemo do Arene...jupiiiii! Srećom po mene, a ne mogu da garantujem za ostatak ekipe, na repertoaru, još uvek Montevideo...
Videli smo sad i mi čudo o kojem svi pričaju mesecima... Onda u nedelju sjajan film o još sjajnijoj ženi, sa sjajnom glumicom. 
Ostavio me je film bez daha, a onda sam poželela da stavim  kaubojski šešir! Ali  ne mogu, mama ga opeglala (htela majka da pomogne kad ono neće koža da se pegla nego samo da gori).

1 comment: