Tuesday, February 15, 2011

Zima u Novom Sadu?







bunda vintage,farke Stradivarius,kaiš Zara,majica MNG i the who koju sam preradila,čizme emme erre

Obožavam ovu bundu, tako je topla. Malo je duža nego što bih volela pa imam utisak da me proguta i sve mi se čini da će ići na skraćivanje, a od toga mi se srce cepa. Ko zna možda nešto napravim od ostataka.. 


Još me nervira što neću imati ni  prilike da  nosim bundu obzirom da je ostalo još samo nekoliko "zimavih" dana. A tek snega što nema... ništa novo. Kada ga ima on zapravo i nije lep prizor u gradu, svi znamo, osim u trenutku kada pada. Posle nastaje muka, bljuzgavica i isprskane pantalone, fuj. Ipak mi nedostaje, ali šta mogu da očekujem ovde u NS kada ga nema ni na Alpima (tamo se zelene  brda sve u šesnaest, pa moraju(mogu) da prave sneg). Ja se i ne sećam da sam ikad doživela neki veliki sneg, sve dok nisam otišla na najdivljiju planinu u nas - Jahorinu. Navejalo je te godine nekoliko metara snega za par dana, parkirali su ljudi aute jedan na drugi ne znajući šta se krije ispod naslaga snega. Ja sad i ne znam šta želim, da sneg pada ili ne? samo neka bude hladnih dana.

No comments:

Post a Comment