Saturday, March 12, 2011

Ulov

ovo divno sunce koje se konačno pojavilo izmamilo me je napolje rano jutros i to na buvljak! ja inače ne idem, jer mi se ne ustaje rano, a imam i svoje agente koji su tamo redovni, međutim danas sam ipak ustala, šteta da se ne iskoristi lepo vreme!!!  čuveni novosadski najlon  subotom je rezervisan za polovne stvari, mada izgleda da se stvari menjaju, jer počinje da liči na nedeljni najlon. masa ljudi, gužva kakvu ne možete  da zamislite..izgleda da su svi  jedva čekali da se izvuku iz svojih domova, pa makar i na najlon! dođeš do gomilice stvari, a onda se u nju uroniš da nađeš malo blago i tako od gomilice do gomilice. ---ulov jedna H&M lanena košulja+ONLY majica nova novcata sa etiketom+mantil od jelenske kože koji nije na slici jer je prljav i mama  je odnela da ga sredi = 700 dinara---

1 comment:

  1. hehe citam ovo i vec sam pocela da planiram da i ja idem sledece subote! proslog vikenda sam kupila 7 pari cipela i jedne cizme jako povoljno! moze se naci divnih H&M stvari za smesne pare :)))

    ReplyDelete