Wednesday, May 30, 2012

Draga.



Unikatni modni detalji Draga. Sve ono sto volim. Ključne reči...kristali, poludrago kamenje, čipka, til, biseri..zatim, ručno rađen, unikatni, originalni...
Mlada dizajnerka Draga Rajović, u dogovoru sa vama, može za vas kreirati modne detalje za bilo koju priliku. Upotpunite svoju odevnu kombinaciju atraktivnim brošem, minđušama, ogrlicom ili rajfom. Priznajem, rajfovi su moj omilljeni deo ponude. Kao što možete da primetite ja sam jedan rajf odabrala za sebe i već u glavi imam kombinaciju koju ću njime oplemeniti.
Uživajte u slikama koje sam odabrala, a potom klik na sajt. Takodje, više sličica i informacija možete pronaći na Facebook profil-u i stranici. Preporučujem i da, ako ste u mogućnosti, posetite prodajno mesto u Ušće shopping centru i sami se uverite u lepotu i kvalitet.












29 comments:

  1. Opet ti divni rajfici! :))
    Izgledaju prelepo i definitivno nisu za svaki dan :)

    ReplyDelete
  2. Divan nakit, jos je lepsi uzivo :)

    ReplyDelete
  3. Jako lijepo! Oaj nakit za kosu posebno privlači! :) Sviđam jako! :)

    ReplyDelete
  4. Stvarno je sve lepo , talentovana devojka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je moja draga sestra Draga!

      Delete
  5. It looks really nice.

    ReplyDelete
  6. Wow so pretty! :)

    XoXo, Kimberly

    http://www.AccordingtoKimberly.com

    ReplyDelete
  7. Prekrasan nakit, moja buduća svekrva isto takve stvari radi... i zaljubljena sam u to... pogotovo u poludrago kamenje umjeto staklenih i plastičnih perli... tipa koralji, riječni biseri i ostalo :)


    pusa velika <3

    ReplyDelete
  8. nice supplements!!
    www.yourlovinstyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bas je lijepo!I divne slike;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  10. Prelepo. A ovaj sesir sa tim nakitom...bozanstveno i damski, a istovremeno moderno i shizz

    ReplyDelete
  11. amazing!!REally FAshion!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    ReplyDelete
  12. Divno je...pogotovu sa šeširom...:)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete