Monday, January 28, 2013

Blueberry Pancakes...


Naš, trenutno, omiljeni doručak. Sa šumskim borovnicama sa Tare.  Brz i lak za pripremu. Mislim, stvarno predugo nisam objavila neki recept.
Recept: umutiti 1 jaje, 1/4 kk soli, 1 šolju mleka, 1 šolju brašna, 1 1/2 kk praška za pecivo. Otopiti 1-2 sk puter i umutiti u smesu. Na kraju dodati borovnice. Ispeći i poslužiti sa javorovim sirupom, u nedostatku istog posuti sa šećerom u prahu..mada, javorov sirup je savršen i nezamenjiv za ove palačinke, po mom mišljenju. Espreso sa mlekom pride.

Uživajte!!!

27 comments:

  1. Odlična inspiracija za doručak, mogla bih eksperimentirati ovih dana :))

    ReplyDelete
  2. Njammmmm ne treba mi ovo pokazivati pre rucka xD

    ReplyDelete
  3. aaaaaaa.....gladna saaaaaaam :)

    ReplyDelete
  4. Savršeno! A baš sam planirala da pravim nešto slično ;)
    Hvala za recept!

    ReplyDelete
  5. Zapisan recept;)
    Poz do tebe i malog***

    ReplyDelete
  6. izgleda mljac :)
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/

    ReplyDelete
  7. Divneeeee... I ja ih ovako pravim :) A javorov sirup im daje bas lep smek.

    ReplyDelete
  8. Godinama pokusavam da napravim ove americke palacinke i nikako da mi podje za rukom :( ali sad cu da vezbam da mi budu ko tvoje :*

    ReplyDelete
  9. ooooouh divnotno, probacu ih za dva meseca kad se skinem sa rezima :D

    ReplyDelete
  10. E sad sam definitivno ogladnela! :)

    ReplyDelete
  11. Divno, probacu da napravim!:)Hvala!:)

    ReplyDelete
  12. Zelim! Prelepo izgleda na ovim fotkama! x

    ReplyDelete
  13. Prefino izgledaju...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Samo, za neupućene poput mene (ili samo mene), na što se odnosi kk, sk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, ja sam te oznake pokupila od mame..kk-kafena kasicica, sk-supena kasika

      Delete
  14. Mmm ovo stvarno super izgleda, definitivno cu probati!:)

    ReplyDelete
  15. Njamiiiiii :) Ovo se mora probati! :))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Je l' ima kod nas negde da se nadje javorov sirup? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno. Merkator, tamo kod zdrave hrane! Ili u prodavnicama zdrave hrane!!!

      Delete