Thursday, April 4, 2013

Vignettes...

Modne Vinjete u Mikser Hausu. Svoje modele predstavili su Lada Dragović, Dejana Momčilović, studenti FPU, Vladimir Lazarević, Tijana Žunić i Vlada Savić. Na licu mesta pažnju su naročito privlačili modeli Vlade Savića u divnim pastelnim sladoled nijansama i predivnim ukrasima, kao i modeli Tijane Žunić u trendi zelenoj nijansi. Dok sebe totalno mogu da zamislim u crnim modelima Dejane Momčilović.

Dejana Momčilović

studenti FPU

Lada Dragović


Vladimir Lazarević




Vlada Savić



Tijana Žunuć

Fotke: Jovana i ja

13 comments:

  1. Vlada i Tijana-favoriti! :)

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. WOw, ima odličnih komada, ove pastelne višeslojne kreacije su baš <3

    ReplyDelete
  3. Pastelne kombinacije su me ostavile bez daha. Tvoj outfit perfektan!


    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  4. Sve mi se svidja , ne mogu bas nista da izdvojim , odlicne slike :)

    ReplyDelete
  5. Zelim sve Vladine modele. :)
    Gledala sam i na B92 njegov kratki intervju za vesti.Zaista je sve uradjeno svetski i bas mi je ta njogova kolekcija savrsena!!

    Divne fotke!! :)

    ReplyDelete
  6. WOW,posljednja kolekcija (nisam shvatila ko je kreator) svjetska!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  7. Super!
    Bila si fenomenalna... videla kod drugih ;)

    ReplyDelete
  8. Odlicne kreacije, kreativnost je uvek na nivou!!!

    ReplyDelete
  9. Amazing looks! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Odlicne su bile kreacije. Tijana i Vlada su mi ubedljivo bili favoriti :)

    ReplyDelete