Tuesday, July 9, 2013

Chance...


Koralno pink i tufnice dobar su spoj, pa kad se tome doda i jos poneka slatka zlatna lobanjica ja otkinem od sreće. Mekane su i to je prednost i osećam se kao da šetam po oblacima. (Prezadovoljna sam kvalitetom, s' obzirom da su mi na slikama delovale malo plastično.) Dobila sam ih od freestyleXtreme. Treger suknja je već viđena (ovde), ali ovako skraćena mi se mnogo više dopada. Jovani hvala što je nije mrzelo da mi traži šešir! 








// denim pinafore s.Oliver // hat New Yorker // t shirt F&F // sunnies no name // ballet flats Iron Fist thanks to freestyleXtreme // 

34 comments:

  1. Izgledaš totalno cool! Sviđa mi se jednostavnost i ležernost ovog outfita!
    Balerinke su <3

    ReplyDelete
  2. Predivno! Baletankice i naočare su mi najlepše. :)

    ReplyDelete
  3. Imam isti šešir i obožavam ga :) Cvike su zakon!

    ReplyDelete
  4. I meni se vise svidja ovako kratka. :)
    Nema na cemu, uvek. ;)

    ReplyDelete
  5. super fotke, odlične naočale, slatke balerinke...
    pravi ljetni look...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/07/white-love.html

    ReplyDelete
  6. Preslatkaaaaaa :))))
    Super su baletankice, a meni na zalost stigao pogresan broj :( smrc...

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. preslatke balerinkice, a i šešir je precool!

    ReplyDelete
  8. Naočale su mrak, a ti si divna <3

    pusa velika

    ReplyDelete
  9. Divno, skroz mi se dopada! Sesir je super!:)

    ReplyDelete
  10. Divna:)Sjajan outfit za ove dane:)

    ReplyDelete
  11. Odlična kombinacija. Suknja mi je fantastična!

    ReplyDelete
  12. Te naočare su taako kul! :)
    Sviđa mi se ideja šešira i sunje sa tregerima! :)

    ReplyDelete
  13. odlicno! i da bolje je tako kratak! :)

    ReplyDelete
  14. Awwww sjajne fotke, svidjaju mi se baletanke :))

    XoXo
    Venoma
    Venoma's fashion diary

    ReplyDelete
  15. The right word is STUNNING!
    You know to be so elegant and stylish!

    Would you like follow each other? I'll be sooo glad =) Let me know

    Happy day!
    addictbeiconic.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Very beautiful outfit ;) Amazing style ;)



    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cool! Odlicna je haljinica i super je nosis! Fotkice <3

    ReplyDelete
  18. Jao zelim tvoje naocare!!Odmah!! :)
    Divna si!!

    ReplyDelete
  19. Kako su super ove tregerice od dzinsa <3
    U potrazi sam za istim!!!

    ReplyDelete
  20. Tufne <3 A i ja sam fan ovakvih teksas haljinica :D

    ReplyDelete